Monday, May 03, 2010

Email : cubaan bongkar kisah Najib di Port Dickson

Artikel dibawah ini bukan tulisan che'GuBard tetapi ia adalah petikan dari email pembaca yang memetik dari sebuah blog yang dikenali sebagai blog milosuam. Baca dan nilai sendiri. Beri komen di ruangan komen dan ulasan akan menyusul dalam posting akan datang.
sedang CiLiK© sibuk mencari maklumat di internet melalui enjin carian google, terkejut CiLiK© apabila secara tidak sengaja menemui keyword "Skandal Najib dan Ziana Zain" sebagai salah satu keyword popular di Google. Keyword ini membawa CiLiK© kepada beberapa link Forum terkenal, salah satunya ialah Forum Tempur Maya MyKMU.net iaitu forum milik Pemuda UMNO.

Sebelum ini seorang kawan CiLiK© yang tinggal di Negeri sembilan pernah mendedahkan hal ini. Seorang kawan berkata Isa Samad (MB Negeri Sembilan) adalah hero Najib, beliau takkan disingkirkan dari UMNO hanya kerana kesalahan rasuah yang dilakukan kerana Najib telah terhutang budi kepada beliau. Terkejut CiLiK© dengan kata-kata itu. CiLiK© bertanya semula benarkah kenyataan itu? Dia berkata kebanyakkan orang Negeri Sembilan terutama masyarakat Cina tahu tentang cerita sumbang Najib dan Ziana Zain ini. Kawan CiLiK© kemudian berjanji untuk memberikan bukti yang kukuh mengenai hal ini. Kita tunggu dan lihat dalam pendedahan akan datang.

Berikut CiLiK© dedahkan beberapa sumber-sumber yang diperolehi dari internet. Nampaknya memang ramai yang telah mengetahui skandal Najib ini. Berikut pendedahan dari Forumer UMNO sendiri di Forum Pro UMNO MyKMU.



Nampaknya Skandal Najib ini telah menjadi buah mulut orang di internet. Malah salah seorang ahli keluarga penolong pendaftar Mahkamah Syariah tempat Najib didakwa juga ada mengeluarkan kenyataan berikut,


Assalamualaikum...

Semasa kes khalwat Najib dgn Ziana kebetulan adik saya jadi pendaftar Mahkamah Syariah di Seremban... baru lepas grad UIA pada masa tu.

Dia pun tahu kes tersebut... semua diarah off record oleh Isa Samad pada masa tu...

Bila jumpa dia... saya cuba korek-korek, dia pun takut nak beritau sbb baru keja kat Mahkamah Syariah... akhirnya pecah rahsia jugak.

Kes Najib dan Ziana ditangkap khalwat adalah benar, cuma nak tuduh lebih dari tu saya tak berani sbb tak nampak.

Cuma, bila berdua-duaan dlm bilik oleh bukan mahram faham-faham ajelah... ia sesuatu memalukan kpd seorang pemimpin tertinggi negara. Apatah sekali-sekala bercerita bab moral dan bab Islam, malah pernah perlekehkan ulamak...

Ibn_Irsyad

Berikut screenshot dialog tersebut, sila klik untuk membesarkan image,



CiLiK©: Boleh tahan juga ye si Najib ni... Miang macam kucing jantan

13 comments:

  1. Google pun banyak membantu. Terima kasih Google.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:06 PM

    satu PD tahu pasal Najib dengan Ziana Zain,tanyalah orang-orang lama PD pasti mereka akan mengatakan cerita itu benar.pada malam kejadian Najib tak dapat berbuat apa-apa,sebab pengawal beliau tak sedar Hotel yang didiami oleh Najib diserbu oleh JAIS... kalau nak tahu lebih lanjut saya akan cuba dapatkan bukti dari Pegawai Agama yang menangkap Najib dan Ziana Zin

    ReplyDelete
  3. lebai google...caya lahh...

    lawan tetap lawan...

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:20 PM

    more here:

    Monday Blues Darling!! and more on Najib Tun Razak http://fly-onthe-wall.blogspot.com/2006/11/monday-blues-darling-and-more-on-najib.html

    ReplyDelete
  5. Memang lama dah cerita ini tersebar.... Kita dapatkan VCD dia. Dulu memang ada,, sekarang tak tau punca

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:35 PM

    kalau tak salah saya...selepas heboh kes penangkapan tersebut...beberapa pegawai agama NS telah muncul di TV3 untuk menafikan berita penangkapan tersebut...bagaimanapun dari riak muka mereka ketika membuat penafian tersebut dapat saya rasakan yang penafian mereka itu dibuat secara paksa dan mengikut skrip....mungkin ada sesiapa yg boleh selongkar arkib berita di stesyen TV3???..atau klip berita tersebut telah pun dic4kan???

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:39 PM

    suruh Najib bersumpah ler...

    ReplyDelete
  8. emmm..kita tak nampak,hanya mendengar dan lihat statement dr org (org tue pun kita tak tau betul ke tak)masing2 nk tunjuk kehebatan masing2, semua nk tunjuk kenyata2 masing2 adalah betul...dr tuduh2 org tue org nie..baik kite tanye diri dulu...fikir2 kan..

    ReplyDelete
  9. cikGubard terima kasih kerana benarkan saya menghadiri forum media ABU. Saya dibelakang bersama Nora bertopi biru.Nora diMalukan polis KL semasa REFORMASI di Jalan TAR. SAYA hampir dgn Nora semasa beliu ditangkap. tapi apakandaya kami bukan peprobokasi.Tapi MEK tidak ketahui di mana skarang. Pejuang REFORMASI. SINI, Jln TAR mula saya namkak Bard.Teruskan perjuangan

    ReplyDelete
  10. ada kerabat diraja tidak menyenangi Najib di mana menjual beberapa kawasan diPekan kpd tauke Singapore.beliu kerabat terasa ada tak kena dgn percaturan diPerak. seperti berlaku semasa penentangan Mat Kilau dan Bahaman.

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:41 PM

    Allah maha mengetahui semuanya!

    ReplyDelete
  12. Anonymous4:22 AM

    Orang Nogori semuanya dah tahu kes ini.Kes khalwat ni BETUL-BETUL bukan olok-olok. Kalau tak percaya tanyalah artis Roziana Zain, atau Isa Samad. TS Isa Samad dapat jawatan orang besar FELDA berkat menutup keaiban Najib. Najib silalah nafi dakwaan ini. Hang berani ke bersumpah di Masjid Kg. Hulu, Melaka ?

    ReplyDelete
  13. Anonymous12:39 AM

    Sam race 4 dan azhar race 6 jumaat 5 me i

    ReplyDelete