Monday, January 28, 2008

Rayuan Pilihanraya

Pilihanraya semakin hampir.....

Saya menerima ratusan sms, email dan panggilan telefon mengenai surat terbuka saya menawarkan diri dan memohon mandat, dokongan dari Presiden PAS,keADILan dan DAP serta ketua umum keADILan untuk diturunkan bertemu dengan menantu Perdana Menteri merangkap Penasihat JPM dan Naib Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin.

Sehingga kini saya telah mendapat isyarat 'positif' dari pimpinan mengenai surat tersebut. Cuma surat terbuka saya kepada Khairy sendiri masih belum terjawab. Mungkin bagi Khairy yang mampu memperkudakan semua jentera kerajaan dan yang telah berjaya mengumpulkan kekayaan melalui hubungan rapat dia dengan Perdana Menteri melihat cabaran tersebut terlalu kecil untuk dijawab.

Melalui teman - teman dalam Umno usaha memastikan dimana Khairy turun sudah mula dibuat. Malah kesediaan teman - teman dalam Umno yang mahu membantu demi melihat Khairy kecundang di Negeri Sembilan yang 'kononya' negeri kelahiranya mengejutkan.

Saya tidak mahu digelar cakap besar dan tidak memahami realiti. Menawarkan diri bertemu Khairy bukan untuk gimik dan publisiti. Tetapi kerana kesedaran dan menyedari bagaimana rakusnya Khairy terlibat dalam menghancurkan negara demi kepentingan peribadi dia perlu disekat dan lebih lebih lagi jika beliau berani menjadikan pilihanraya melalui kerusi di Negeri Sembilan sebagai batu loncatan beliau.

Melawan Khairy yang bakal menabur wang dan memperkudakan jentera kerajaan bukan satu tugas mudah. Saya dengan ini merayu teman - teman anak muda untuk turut sama membantu membentuk satu jentera rakyat yang benar - benar kuat. Saya merayu sumbangan tenaga, bahan seperti kertas, kain pemidang, cat, mesin fax, kerusi, meja dan kayu bendera dan seumpamanya. Untuk segala sumbangan bahan -bahan sila hubungi 0176688404 (Badrul) atau 0173696474 (Azizi) atau email chegubard@gmail.com. Sebarang bantuan kewangan pula boleh disalurkan ke akaun Hong Leong Bank no akaun 199 - 51 - 00101 - 8

3 comments:

  1. Anonymous11:33 PM

    Now.. who is the communist - PDRM or People?

    ReplyDelete
  2. Saya hanya mampu mendoakan kejayaan tuan kiranya keikhlasan dan ketulusan benar-benar menjadi pengiring diri untuk menegakkan kebenaran dan mahu membela nasib rakyat yang semakin terhimpit dalam dilema politik negara ini..berjuanglah sebagaimana jihad Rasulullah S.A.W

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:05 PM

    0123696474 bukan 0173696474 harap dapat diperbetulkan.

    ReplyDelete