Monday, November 26, 2007

"Aku kentut depan menteri" / Musa tipu lagi

Perjuangan ialah ingatan melawan lupa - ikuti selanjutnya di http://klpos.com

Baunya makin kuat....masanya telah dekat.... berhenti mengeluh...bangkit bersama bina pasukan ampuh !!!

Menjenguk ke akhbar yang menyatakan tidak ada gas pemedih mata, meriam air di gunakan di kawasan ibadah Hindu di Batu Cave adalah satu pembohongan jelas.

From thestar.com.my

KUALA LUMPUR: Demonstrators broke into the Batu Caves temple compound and destroyed temple property early yesterday morning, Inspector General of Police Tan Sri Musa Hassan said.

He said the crowd that had gathered there swelled from a mere 200 people just after midnight to more than 1,000 by about 2am.

“The demonstrators forced open the locked gates and started breaking temple property, prompting the temple committee to lodge a police report,” he said.

Minutes later several trucks of policemen, including those in plainclothes and members of the Light Strike Force unit, arrived at the temple and told the demonstrators to disperse.

However, they refused and instead fled into the temple premises, when police gave them a last warning.

When policemen pursued them, the demonstrators pelted and attacked them with stones and inter-locking bricks, resulting in several policemen being injured.

The demonstrators also threw a Molotov cocktail at a tourist charter bus, setting in on fire. They also shattered the windscreens and windows of several passing cars by throwing stones and bricks at the vehicles.

Musa said no tear gas or water cannons were used at the demonstrators during the incident.

“By about 4am, 69 people had been arrested,” he added.

As at press time, police were keeping a close watch on the area.

Inilah bentuk Ketua Polis yang kita ada, ini penipuan jelas yang disambung oleh lidah media yang dikuasai pemerintah. Dua gambar dibawah yang dipetik dari blog JeffOii membuktikan penipuan Musa Hassan itu. Apa peliknya watak yang sama pernah menyatakan dalam mahkamah semasa kes perbicaraan DSAI (dalam sumpah berkata benar) bahawa beliau akan berbohong kalau diarahkan dan kerana tugas.


Mana - mana anak muda digesa membuat satu laporan polis rasmi terhadap tindakan ganas polis dan penipuan Musa Hassan ini. Memang tidak akan ada tindakan tetapi percayalah selepas regim ini jatuh semua laporan tersebut akan diangkat dan akan beraturlah semua si zalim diadili mahkamah rakyat !!!!


Kepada aktivis HINDRAF dan masyarakat etnik India atau yang beragama Hindu di Malaysia dengan ini secara ikhlas di ingatkan bahawa ini bukan isu perkauman. Ia isu yang berkuasa menzalimi dan menindas rakyat. Bukan sahaja Kuil Hindu ... rumah ibadah Islam (masjid dan surau) juga dipecahkan. Malah tokoh agama yang berkata benar dan tidak sebulu dengan regim pemerintah akan digam atau imam akan dipecat. Masjid negara pernah diserbu oleh polis regim pemerintah secara biadap dengan memakai kasut dan membawa anjing.

Ayuh bangkit bersama semua etnik, anak Malaysia. Ini masanya perlawanan marhaen melawan regim gila kuasa........

1 comment:

  1. Anonymous10:53 AM

    apakah hang sokong hindraf tu, dah baca memo depa kah?
    hg tak layak jadi org islam kalau hg sokong depa,inilah pas, menghalalkan apa saja utk survival depa.bingai

    ReplyDelete