Friday, October 11, 2019

Video : Cabar Syed Hussin senaraikan syarikat atau projek yang dikatakan diberikan pada kroni atau anak beranak Mahathir





Saya bukan penyokong Mahathir dan saya sudah kecewa dengan Anwar yang semakin jelas wajah sebenarnya. Namun saya tegaskan Syed Husin hanya rootweiler Anwar kerana bila bab janji pada rakyat tidak ditunai dia bungkam tapi bila isu ghanimah jawatan dia menyalak tak henti henti.



Dia main sebut sahaja tanpa ada maklumat atau kajian lengkap asal boleh menyalak ke Mahathir puaskan tuannya Anwar. Contoh saya sangat yakin dia tidak punya maklumat pun apabila dia sebut mengenai projek dan syarikat yang dikawal oleh kroni Mahathir yang dia namakan Daim Zainuddin, Syed Mokhtar serta dia juga sebut anak - anak Mahathir. Dia hanya lontar bola untuk rakyat mainkan sahaja. Ini semua mainan Profesor Kangkung (meminjam istilah Anwar). 



Jika dia bukan rootweiler Anwar atau Profesor Kangkung saya cabar dia senaraikan nama syarikat dan projek yang dikawal oleh kroni Mahathir atau anak - anaknya. Namun saya jangka Syed Husin akan gagal jawab kerana dia tidak ada jawapan atau tidak berani jawab.

No comments:

Post a Comment