Thursday, December 24, 2015

bila undang - undang di guna untuk menindas perlawanan adalah wajib

Gambar 8 Disember 2015 dalam Makhamah Seksyen Petaling Jaya,
 dihadapan hakim ketika pertuduhan dibacakan
8 Disember lepas sekali lagi berdiri gagahkan diri depan sistem kehakiman negara. Saya dengan tegas menyatakan depan "pelakon - pelakon sistem" ini. Bahawa semua ini skrip yang telah dicipta.
Jika undang - undang digunakan secara terpilih menindas dan menzalimi maka PERLAWANAN adalah WAJIB !
Saya mungkin kecil tp saya tak kenal erti undur dan KOMPROMI...

Salah atau betul bukan dinilai dari pelakunya tetapi apa yang dilakukannya....

Ayuh seluruh warga, negara ini memerlukan anda bangkit dengan berani menentang segala bentuk kemunafikan yang sedang ganas menghancurkan pertiwi.....

Kesadaran adalah Matahari... Kesabaran adalah Bumi... Keberanian menjadi cakrawala... Perjuangan adalah pelaksanaan kata-kata...

1 comment:

  1. Hello, nama saya Fatma. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman berhati-hati kerana ada penipuan mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang dari segi kewangan, dan putus asa, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman sangat handal dipanggil Puan Theresa menghulurkan pinjaman tanpa jaminan dari ($ 100,00) RM, 437,581.15 (1,3 bilion) dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan atau tekanan kepada kepentingan Kadar adalah hanya 2%. Saya amat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa bilangan i digunakan untuk dihantar terus ke dalam akaun saya tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi beliau melalui e-mel: Theresaloancompany@gmail.com
    Anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya feyzilfatma@gmail.com.
    Sekarang, semua saya lakukan adalah cuba untuk bertemu dengan bayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan ..

    ReplyDelete