Sunday, July 24, 2016

Mahathir terus fitnah Anwar, mana maruah pemimpin pembangkang khususnya PKR

Sila klik dan tonton temuramah terbaru Mahathir dengan media asing.
Dia terus pertahankan fitnahnya terhadap Anwar Ibrahim. Mana maruah pemimpin pembangkang khususnya PKR yang menjilat Mahathir kini atau mereka memang tidak pubya maruah keran obses kuasa semata tak ubah seperti 'political animal'

Sudah 24 jam Anwar dikejarkan ke hospital mana kenyataan atau usaha desakan pemimpin pembangkang khususnya PKR.... adakah sibuk beraya bersama Mahathir ?

5 comments:

  1. Anonymous12:50 PM

    Dari Dulu lagi aku dh Pesan kt Pemimpin Pakatan Jangan Skali Kali Percaya pada Mamak Keling Kerala ni.Pemimpin2 DAP dan Amanah tak Sedor Diri Lagi ke?Tolong lah Jangan lah Korang dekat dengan Mahafiraun ni.

    ReplyDelete
  2. Kedengkian dan pengkhianatan Mahathir terhadap Anwar tetap berterusan kerana kerisauan Mahathir amat tinggi akan pimpinan negara akan berganti kepada Anwar.Mahathir mahukan anaknya berada di situ.Kalau Anwar menerajui negara,jangan haraplah anaknya akan naik.Jadi Mahathir sentiasa menjaja fitnah terhadap Anwar disepanjang kehidupannya.Pemimpin PKR yang menyokong Mahathir ini.. bila dah terantuk baru terngadah.Bila teraju negara bertukar tangan kepada kronis Mahathir dan perjuangan Mahathir telah tercapai.Tunggu dan lihat nanti mereka dari Pakatan Harapan ini akan disumbat kepenjara untuk memudah dan menyenangkan pemerintahan mahathir dan kuncu kuncunya.

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Orang tua2 kata "Dah berbuih mulut kita" bagi ingat, tapi demer buat tuli jer. Lantok demer. Biar UMNO/BN menang sampai kiamat!

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:19 PM

    Apa kurangnya dengan Haji Hadi yang sentiasa memusuhi pemimpin Amanah. Lebih teruk Hadi mesra UMNO yang dahulu dimusuhinya sampai dikeluarkan amanat Hadi. Pakatan berpecah kerana Hadi juga.

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:06 PM

    Kalau mcm ni la Sikap Pemimpin Pakatan berkompromi dgn Mahafiraun sampai Kiamat la korang dok duduk sebagai PemBankang @ PemBangangan.

    ReplyDelete