Thursday, March 03, 2016

Sidang Media Khas 4 Mac 2016

Digantung ialah hukuman... digantung baru nak siasat ialah umpama ISA zalim hukum dulu baru siasat...
Saya tak bercakap soal Umno sebab semua dh tahu Umno itu memang zalim dan jahat... ttp saya bercakap soal PARTI KEADILAN RAKYAT.
Saya dedah mereka kata saya fitnah ttp senyap2 lapor polis sebab saya dedah rahsia kerajaan negeri... kita kritik OSA tp masalahnya bila kena batang hidung sendiri kita berlindung dgn OSA.
Mereka gagal jawab pendedahan saya ttp serang saya dengan fitnah pula konon saya dibayar utk serang mereka...
Semua dijemput ke sidang media khas oleh che'GuBard

- panggilan PDRM krn dedah dokumen OSA
-status dalam parti
- fitnah kartel Azmin terhadap saya termasuk libat LGE

Jumaat 4 Mac 2016, 11.45 pagi
Di Pusat Gerakan Rakyat (PAGER) SAMM,no. 344 (ting 1&2), Jalan Haruan 5/8, Oakland Commercial Center2, 70300 Seremban
Pertanyaan : 0183557923

Kalau harta dan jawatan saya cari ingat...
1. Saya tolak tawaran jawatan lepas saya lalui penipuan dlm pemilihan parti...
2. Azmin jumpa seorang yg agak rapat dgn saya bisikkan suruh jumpa cheGuBard dan sampaikan tawaran...
Esok juga saya akan dedahkan bagaimana timbalan ketua AMK yg juga exco Pulau Pinang arahkan AMK serang saya dan Ketua Menteri Pulau Pinang.

1 comment:

  1. Anonymous10:43 PM

    Buat PC ...dah masyukkkk ke bard ....ezam dah bagi duit belanja ke ...???

    ReplyDelete