Friday, May 03, 2013

Mereka tidak pernah berubah , politik rimba rosak bahan kempen PKR


Kenyataan Media
3 Mei 2013

LAWAN MULA TERTEKAN ; 'BILLBOARD' CHE'GUBARD DISIMBAH CAT MERAH

Dikesan pada jam 7 pagi tadi, salah satu billboard che'GuBard telah dilempar cat merah oleh pihak yang hilang pertimbangan di hujung tempoh berkempen. Tertekan dengan bacaan statistik terbaru N21 Sg Acheh yang menunjukkan calon PKR mendahului, che'GuBard yakin aksi simbahan cat ini tidak berakhir di sini. Malah sebelum ini sememangnya telah wujud banyak kes kehilangan bahan kempen.

che'GuBard menegaskan, calon Umno Datuk Mahmud Zakaria yang tidak hadir dalam wacana debat yang dianjur oleh PKR pada 28 April lalu, masih tidak bersuara soal keinginan berdebat walaupun telah dicabar menjadi tuan rumah. Malah seorang ahli akedemik juga telah cuba menjadi orang tengah dalam menganjurkan debat malangnya setelah che'GuBard bersetuju calon Bn masih tidak bersetuju. Che'GuBard sedia hadir walau di mana pun debat polisi dianjurkan, menyedari perbandingan ini adalah penting kepada umum khususnya pengundi Sg Acheh untuk membuat pilihan. Ini bukti mereka tiada hujah dan tidak bersedia untuk terus teraju DUN Sg Acheh.

Simbahan cat merah adalah sinonim kepada perlakuan Umno berdasarkan banyak kejadian yang melibatkan serangan dari penyokong Umno yang diupah. Sebelum ini banyak premis dan harta Pakatan Rakyat disimbah termasuk bas Merdeka Rakyat.

Justeru itu, che'GuBard seru kepada semua pengundi khususnya di N21 Sg Acheh, untuk bersama mendokong arus perubahan. Tolak politik kebencian dan amalan yang tidak mencermin ketamadunan. Pilih untuk berpolitik secara bijak, berteraskan polisi dan perancangan masa panjang untuk kebaikkan rakyat.

Ayuh Pertahan Pulau Pinang, Menuju Putrajaya


che'GuBard
Calon Pakatan Rakyat (PKR)
N21 Sg Acheh

 kami memerlukan sumbangan anda semua klik sini untuk menyumbang kepada SAMM

3 comments:

  1. Anonymous10:07 AM

    Datuk Mahmud kekalkan kerusi di N21 Sg Acheh. CheguBard, cuba lagi ya.

    ReplyDelete
  2. tak dapat pegi putrajaya pun. ALHAMDULILLAH kerajaan BN masih kuat di putrajaya. PR jgn berangan yer nak rampas putrajaya ;pppppppppp

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:45 AM

    Sungguh dahsyat kau api2 kan penyokong PP bangkit utk pertumpahan darah

    ReplyDelete