Wednesday, October 07, 2009

Azeez hero bollywood



Banyak cerita dan serangan media mengenai anak muda Pakatan Rakyat yang hadir di penamaan calon ganas sehingga Ketua Putera Umno terlantar.
Apa sebenar berlaku pagi itu Polis telah membahagikan secara jelas kawasan penyokong Pakatan rakyat berhimpun dan tempat Barisan Nasional berkumpul. Di tempat Bn yang tak seberapa ramai penyokong Pakatan dilahalng oleh polis dari menggunakan laluan tersebut, manakala di tempat Pakatan Rakyat penyokong Bn boleh masuk termasuk Menteri jalan kaki.
Biasalah bayangkan distadium kalau anda pakai jersi Selangor dan lalu melalui pintu yang dikhaskan oleh penyokong N.S tentu lah anda akan di 'boo'....begitulah tindakan sengaja Azeez dan Ismail Sabri masuk melalui kawasan Pakatan.
cheGuBard secara peribadi melihat perkara tersebut di depan mata sendiri. Malah tika itu bersedia untuk masuk ke tengah jika apa yang tak leok berlaku untuk melindungi imej Pakatan.
Hanya ada suara sedikit mencerca, layangan wang dan seumpamanya.... dua keping gambar di atas (tengah dan bawah) ialah rakaman dia sebelum melepasi kem orang pakatan sebelum masuk ke kem Bn, yang jelas mereka masih berjalan segak...kecuali Azeez yang muka cemas dan ketakukan (harap tak terkencing dalam seluar)
Selepas itu difahamkan dia ketawa dan berkata dengan Ismail Sabri, aku dapat nombor aku akan kata aku dipukul.
Terus dengan gayanya dia panggil semua wartawan dekat bawah khemah untuk Bn sambil katanya dia dipukul. Ditunjuknya lehernya yang konon lebam. (ingat kata kawan seorang ni...hitam tak mandi memang le macam lebam tapi itu daki..hahahaha)
Paling menarik tiba - tiba esoknya terlantar macam kena H1 N1 pulak..... bagi jela anugerah filerm kat dia...
Kalau aku Putera Umno aku malu dengan ada pemimpin macam ini



1 comment:

  1. salam
    mungkin ini berguna
    http://www.youtube.com/watch?v=HwFU5Vi4YSA

    ReplyDelete