Thursday, March 05, 2009

Sidang Media Kadar Shah (yang disenyapkan)


ache'GuBard berani 'bertaruh' apa yang dilakukan oleh dua ahli Umno ini akan terhenti di sini sahaja. Bukan kerana apa yang mereka lakukan ini tidak betul dan tidak mendapat sokongan ahli Umno tetapi majoriti ahli Umno kini walaupun sedar apa yang salah namun penakut dan mendahulukan 'perut'... tabik buat mereka ini tetapi apa yang boleh dikatakan cheGuBard rasa simpati kepada mereka.

Hari ini juga Syed Hamid Albar menyatakan betapa Umno dan Bn perlu membentuk pasukan perang psikologi untuk membersihkan imej Umno dan Bn. sila klik sini untuk baca lanjut. Jawapanya ialah wahai Syed Hamid 'hoii' bawalah pasukan team kempen terhebat termasuk team yang memenangkan Obama pun takkan terbersih imej Umno itu.

Semalam apabila NTV 7 membuat survey 'sms' mengumpulkan pendapat mengenai adakah sidang DUN Perak di bawah Pokok sah lebih 90 % rakyat Malaysia menyatakan 'sah!'....

Umno makin panik oleh kerana itu mereka takutkan Pilihanraya, kini berdepan dengan 3 pilihanraya mereka paksa SPR lakukan serentak kerana takutkan banjiran jentera rakyat seperti yang berlaku di Permatang Pauh, Kuala Terengganu dimana Umno dimalukan.

Buat Syed Hamid kamu juga ada che'GuBard simpan dokumen korupsi kamu.

Untuk ahli Umno boleh klik sini untuk akses salah satu dokumen laporan rasuah yang libatkan

No comments:

Post a Comment