Monday, August 18, 2008

Perjumpaan bloggers meriah !!

Kesempatan PRU Permatang Pauh telah diambil untuk mengumpulkan beberapa bloggers. Selepas basah lencun dek hujan yang turun tiba - tiba sebaik sahaja penamaan calon tamat pertemuan bloggers diadakan di sebuah gerai milik Unit Ehsan P.Pinang. Ternyata walaupun ada antara kami kali pertama berjumpa tetapi cepat mesra mungkin kerana aura yang sama.
untuk membaca lanjut mengenai perjumpaan tersebut bolehlah baca tulisan Mat Saman Kati dengan klik sini.

2 comments:

  1. tak ajak pun..

    heheheh takpela tak de rezeki kot.. InsyaAllah next time kot

    k la all the best

    www.p99ampang.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:53 PM

    Cikgu Bard,

    Salam sejahtera. Harap Cikgu sihat dan semuanya berjalan lancar di Permatang Pauh. Saya suka melawat laman web Cikgu sekali sekala... manis dibaca berbanding blog-blog Malaysia yang beraneka jenis... bila baca blog Cikgu Bard rasa macam tenang... mungkin cara dan approach Cikgu menulis kot...

    Saya dari Negeri Sembilan tapi menyokong Pakatan Rakyat dan Dato' Seri Anwar... maaf kalau tak dapat mengundi untuk Chegu di Rembau... kerana saya bukan orang Rembau tapi orang Seremban... kalau tidak sure Chegu menang.

    Harap Chegu maju jaya selalu... nanti bila ada pilihanraya kecil lagi tolong bagitau Dato' Seri yang kami sokong Chegu Bard menjadi calon ya!

    Take care all the best Chegu...

    ReplyDelete