Monday, August 11, 2008

Tour Merdeka 2008 : harapan baru Anak Muda Malaysia 'dihentikan'

Selepas berjaya di adakan di tiga lokasi dengan menghimpunkan ribuan rakyat, Tour Merdeka 2008 : Harapan Baru Anak Muda Malaysia terpaksa dihentikan kerana ingin memnumpukan kerja - kerja persiapan Pilihanraya Kecil Permatang Pauh.

Di Sg. Petani tidak kurang dari 3,500 orang memenuhi padang bola. Jelas kelihatan kehadiran dalam jumlah yang luar biasa bukan melayu sebagai penonton. Di Teluk Intan pula perkarangan Rumah Rehat Teluk Intan dipenuhi sekitar 1,500 orang.

Sambutan amat baik, saya dan teman - teman penganjur mendapat panggilan telefon meminta program jelajah ini turut 'singgah' di kawasan tertentu yang di luar program. Kami memohon maaf atas sebarang kesulitan yang timbul ekoran pembatalan program.



(gambar-gambar program akan diupdate kemudian).

2 comments:

  1. Anonymous3:37 PM

    Tak faham betul. Kenapa sekiranya sebsb menumpukan pada pilihan raya permatang pauh, tour merdeka mesti dihentikan?

    Apakah sebab-sebabnya? tak cukup dana? takut akan menggangu proses pilihanraya? ataupun kekurangan tenaga pekerja untuk melancarkan proses pilihanraya?

    ReplyDelete
  2. Salam dan harap bersabor sedare badaksumbu, bawak2 bertenang...Camno pun jgn lupa kepada semua rakan2 blogger's untuk turut sama menceriakan hari penamaan calon Parlimen Prmatang Pauh pada 16hb Ogos - Sabtu, dan sama2 rakan blogger's berkumpol serta kenduri kesyukuran kepada abg Bakaq aka Penarik Beca kita dapat d adakan. Sila email kehadiran anda ke matsamankati@gmail.com ATAU perisikrakyatpr@gmail.com

    ReplyDelete