Tuesday, April 08, 2008

cetak dan edar !!!


atas ialah dua logo Black 14 yang che'GuBard pernah 'kepalai' dalam keadaan tekanan luar dan dalam.......dan dibawah sebuah perhimpunan Black 14 dalam suasana amat berbeza....bakal berlangsung....... sertainya !!! Kita pernah melakukanya dahulu tetapi kenapa tidak kini kita lakukan sekali lagi Perhimpunan Perdana Rakyat dengan lebih bersemangat dalam pesta rakyat ...kearah menjana kemenangan Rakyat..... Tujuan :
  • Mengenang peristiwa 14 Aprill (Black 14) dan semua yang berkorban / terkorban bermula dari peristiwa itu sehingga kearah kemenangan rakyat.
  • Memacu semangat kebangkitan rakyat dengan memberi penekanan tarikh DSAI memasuki arus perdana politik (15 April 2008)
  • Majlis meraikan rakyat dan ucapan perdana DSAI selepas PRU12.
  • Majlis meraikan ulangtahun penubuhan Parti keADILan Rakyat

4 comments:

  1. insyallah 2 kereta dari ipoh akan turun ke sana..salam dari AIC..

    http://www.apasaje.com/2008/04/perhimpunan-rakyat-black-14-sape-mau.html

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:29 PM

    PAS parti lalang – cakap tak serupa bikin betul la. Macam ular lidah bercabang…!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Heboh…heboh…apabila parti yang memperjuangkan Islam tiba-tiba beralih arah dan kenyataan. Lepas satu perkara, timbul pula perkara baru. Parti ini nampaknya suka sangat mencari publisiti murahan dan mengeluarkan kenyataan yang boleh memakan diri mereka sendiri. Agaknya inilah cara mereka. MATLAMAT MENGHALALKAN CARA…!!!! Boleh melakukan apa cara apa saja demi kelangsungan survivor masa depan politik mereka agar sentiasa bertahan. Macam lalang. HAMPAS kelapa betullah.

    Baru-baru ni, ana terbaca artikel yang menyatakan bahawa PAS menyokong keputusan kerajaan Selangor melaksanakan projek ternakan BABI @ KHINZIR. Dengar katanya projek ternakan khinzir berkelompok tersebut bernilai RM 100 juta dan akan di bina di sepang, Selangor. Orang-orang PAS ni pula kata orang Islam tidak berhak menghalang bukan Islam menternak dan memakan daging khinzir ni. Apa cerita ni. Dulu masa isu babi di Melaka merekalah orang pertama yang memainkan isu ni. Kata UMNO Melaka melindungi penternak lah, membenarkan pemeliharaan babi ni dan macam-macam lagi. Tapi sekarang ni kau orang pula yang menjadi orang pertama menyokong penuh cadangan kerajaan Selangor.

    Fikir-fikirkanlah...Selaku parti yang memperjuangkan Islam, tak kan lah sanggup menipu orang ramai. Takkanlah sanggup menjadi munafik demi memastikan parti mereka terus hidup. Menyesal betul ana menyokong parti ni masa piliharaya tempohari. Kenyataan yang pernah dibuat satu ketika dulu, tiba-tiba berubah sekelip mata. Ini ke parti yang kononnya mampu mendukung perjuangan Islam tapi dalam masa yang sama menipu rakyat marhean. UMPAMA LALANG. Mengikut saja arah angin bertiup. Tak pernah nak tetap pendirian.

    Wahai rakyat Malaysia terutamanya rakyat Selangor..bukalah mata..bukalah minda..renungilah diri anda..Ini kah parti yang kita sokong dan pilih selama ini. Parti yang kita percaya memberi kesejahteraan untuk anda. Inilah p arti yang hanya akan hidup demi kepentingan mereka sendiri. Sudah terbukti mereka hanya sanggup menggadaikan maruah dan perjuangan parti. Mereka mengikut sapa saja demi masa depan politik mereka. Perjuangan yang tidak pernah ikhlas. Hanya hendak mendapatkan jawatan memerintah.....

    Bila jari menaip...!!!
    Mr. Podas
    http://pedasberapi.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:46 AM

    Assalamualaikum wbt chegu bard...

    Sy ameer...sy sering menghantar komen dlm DSAI blog(ameer)...cume inilah kali pertame sy menghantar komen dlm blog anda....terima kasih di atas perjuangan yg anda curahkan selame ini....hanya Tuhan shj yg dpt membalasnya....Salam Reformasi dr sy..HIDUP RAKYAT!!!REFORMASI!!!MAKHAL SAKTHI!!!TAKBIR!!!

    ameer...

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:26 AM

    To Mr Podas,
    Saya bukan ahli PAS. Tetapi saya cukup berlapang dada yang dibawa oleh komponen Pakatan Rakyat. Mr Podas belum cukup faham setiap isu. Cuba garap sesuatu isu dengan lebih mendalam. Perhalusi dengan berlapang dada. Memahami tindakan dan kesannya. Jangan membuta tuli. Maaf, Mr Podas terlalu lemah memperkatakan soal politik.

    ReplyDelete