Wednesday, June 17, 2015

(video) Jemputan Dr.M Ke Program #Nothing2Hide

Tarikh : 16 Jun 2015

Y. Bhg. Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad
Yayasan Kepimpinan Perdana
Putrajaya

Yang Berbahagia Tun,

Jemputan Ke Program #Nothing2Hide

Perkara di atas adalah dirujuk.

2.         Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan segala hormatnya menjemput Yang Berbahagia Tun sebagai anggota Panel untuk sesi “Hot Seat” #Nothing2Hide bagi memberikan peluang kepada Tun menjawap sendiri segala dakwaan yang telah berlaku sepanjang 22 tahun pemerintahan Tun khasnya seperti :-

2.1.      Semua dakwaan dan tuduhan penyelewengan yang berlaku sepanjang 22 tahun pemerintahan,
2.2.      Tuduhan terkini terhadap Tun yang sedang menyerang Perdana Menteri ketika ini seperti serangan tersebut mempunyai kaitan dengan kegagalan Tun Daim Zainuddin yang mahu campur tangan Kerajaan memudahcara penjualan bank miliknya dengan harga yang ditetapkan.
2.3.      Permohonan Tun kepada Perdana Menteri untuk menyuntik dana daripada wang rakyat untuk membantu Proton telah ditolak Kerajaan.

3.         Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) juga terbuka untuk memberikan peluang  kepada pihak Tun untuk menetapkan tarikh dan masa yang bersesuaian. Pengurusan acara lainnya akan dibuat pihak SAMM sebaik sahaja menerima tarikh dan masa daripada pihak Tun.

4.         Sehubungan itu, adalah menjadi harapan kami dan juga rakyat Malaysia keseluruhannya agar Tun dapat memberikan persetujuan untuk hadir ke program tersebut di atas. Kami menanti jawapan baik daripada pihak Tun.

5.         Segala kerjasama dan jasabaik pihak Tun adalah amat dihargai.


Sekian, terima kasih


Yang benar,


...................................................,
Che’GuBard
Pengasas

Solidariti Anak Muda Malaysia


2 comments:

  1. Anonymous12:08 AM

    Bad ...berapa ezam bagi kau duit belanja buat keje ni. Bebagilah kengkawan bro. Jangan makan sorang. Bukan kau je yang nak raya tahun ni.

    ReplyDelete
  2. Suami saya dan saya, ingin menggunakan media ini untuk bersaksi tentang kerja-kerja yang baik Ibu Clara Alderman Pinjaman Syarikat.
    Kami tidak fikir kita akan berada dalam kehidupan seseorang yang bertemu saya seperti Puan Clara, Dia adalah permata yang jarang berlaku dan Allah menghantar. Saya Yura mengambil masa saya untuk memberi keterangan mengenai Puan Clara, kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain boleh.
    Suami saya dan saya pergi ke hutang besar-besaran dengan penghutang dan Bank, dan kami mendapatkan pinjaman daripada dua syarikat pinjaman yang berbeza, tetapi semua datang ke apa-apa; sebaliknya mereka membawa kami ke lebih banyak hutang dan akhirnya meninggalkan kita berlaku sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Clara, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat-syarikat lain yang saya telah memohon, dia tidak suka mereka . Sekarang kita telah akhirnya hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang tertinggal dari pinjaman.
    Hubungi Puan Clara melalui salah satu daripada e-mel yang berikut.
    Claraloan@financier.com atau anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk maklumat lanjut Yurawibawa@gmail.com

    ReplyDelete