Tuesday, August 26, 2014

Buku terbitan terbaru SAMM bongkar kemunafiqan Malaysia dalam isu Israel - Palestin

Kenyataan Media
26 Ogos 2014

MEMPERKENALKAN BUKU ‘MALAYSIA MUNAFIQ ?’ (SIMPATI PALESTIN, BANTU ISRAEL)

Majoriti penduduk dunia simpati dan menyokong perjuangan Palestin. Tak tahu berapa ratus ribu kali sudah kerajaan seluruh dunia mengeluarkan kecaman terhadap Israel. Namun tidak pelikkah kita mengapa


kejadian penindasan dan kesaliman Israel terhadap Palestin berterusan hingga kini, malah ia umpama acara protes bermusim.

Buku ‘MALAYSIA MUNAFIQ?’ ini tampil untuk merungkai persoalan ini. Berpuluh negara seluruh dunia termasuk Malaysia boleh dikategorikan sebagai munafiq kerana kita mengecam Israel termasuk tidak ada sebarang hubung diplomatic tetapi kita secara langsung dan tidak langsung berdagang membantu ekonomi Israel, bukan itu sahaja syarikat berkepentingan Israel juga mampu memiliki projek dan kontrak dari syarikat Malaysia termasuk Kerajaan Malaysia sendiri.

Buku ini yang merupakan kumpulan tulisan che’GuBard selaku Pengasas SAMM yang dimana lebih setengah dari usia 10 tahun SAMM itu telah menjadikan isu hubungan dagang Malaysia – Israel sebagai agenda utama untuk dilawan. Ia bukan sahaja mengandungi pembongkaran disertakan bukti fakta dan dokumen tetapi turut mengupas kaitan tanah ini dengan Israel dengan menyelusuri tali sejarah lagi.

Tajuk              :           Malaysia Munafiq ? (Simpati Palestin, Bantu Israel)
Tebal               :           156 muka surat
Tulisan            :           che’GuBard (susunan Edyess)
Terbitan          :           Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)
                                   sempena 10 tahun SAMM

Cetakan pertama ini dibuat secara ekslusif  sebanyak 2500 naskah sahaja dan hanya boleh diperolehi dengan berhubung terus dengan unit penerbitan SAMM dengan menghubungi 0129781707 (Sani Md Shah). Buku ini boleh diperolehi dengan sumbangan minima RM21.00, dengan memiliki buku ini secara tidak langsung anda juga menyumbang untuk membantu kegiatan SAMM yang antaranya menumpukan kesedaran isu perjuangan Palestin ini.


Kami sedar risiko besar dalam menulis buku ini tetapi berpegang dengan ungkapan “perjuangan adalah perlaksanaan kata –kata” maka risiko itu menjadi dorongan positif akhirnya. Miliki buku eksklusif ini segera sebelum ia diharamkan.


5 comments:

  1. Anonymous11:46 AM

    Pihak berkuasa perlu buat sesuatu dan jika dakwaan penerbit ini benar.kerajaan perlu hentikan dan jika buku ini pembohong sila dakwa dibawah akta hasutan penerbit buku ini

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:32 AM

    chantekkkkk!!...

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:33 AM

    chantekkkk!!...

    ReplyDelete