Friday, June 05, 2015

Miliki buku 'Malaysia Munafiq ?'

"Adakah rakyat Malaysia tahu, pada 6-9 Julai 1994 Tun M mengadakan pertemuan sulit dengan PM Israel, Yithzak Rabin dan Menteri Luarnya, Shimon Peres yang sama-sama menginap di Hotel De Crillion, Perancis?

Pertemuan ini dilaporkan oleh TV Israel dan dipetik oleh AFP. Bila berita ini sampai ke Malaysia, Tun seperti biasa segera menafikannya dengan alasan beliau ke sana semata-mata kerana lawatan rasmi ke Perancis, lagipun katanya beliau tinggal di tingkat 3 manakala Rabin berada di tingkat 2. Akhirnya Tun mengakui bahawa beliau ada juga berhubung dengan Rabin, tetapi hanya melalui surat!"

Ramai tidak sedar mengenai hubungan Malaysia dengan Israel. Jangan lepaskan peluang memiliki buku "Malaysia Munafiq?" Terbitan SAMM yang menyingkap mengenai hubungan Malaysia dan Israel.

Bukan sahaja fakta tetapi buku ini dilampirkan sekali dengan bukti seperti dokumen dan gambar bukti perdagangan dan hubungan lain.

Buku ini yang merupakan kumpulan tulisan che’GuBard selaku Pengasas SAMM yang dimana lebih setengah dari usia 10 tahun SAMM itu telah menjadikan isu hubungan dagang Malaysia – Israel sebagai agenda utama untuk dilawan. Ia bukan sahaja mengandungi pembongkaran disertakan bukti fakta dan dokumen tetapi turut mengupas kaitan tanah ini dengan Israel dengan menyelusuri tali sejarah lagi.

Tajuk              :           Malaysia Munafiq ? (Simpati Palestin, Bantu Israel)
Tebal               :           156 muka surat
Tulisan            :           che’GuBard (susunan Edyess)
Terbitan          :           Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)                                    
                                     sempena 10 tahun SAMM

Untuk miliki buku ini ....

1. Bank in RM 12 + RM6.00 (pos) ke akaun Maybank 555041113224 (Solidariti Anak Muda Ent)

2. sila mesej ke 0126937908 (Zam) - butiran 'bank in' serta nama, alamat, no telefon untuk dihantar buku.

Buku dan satu hadiah istimewa akan dihantar ke alamat pembeli hari berikutnya.

http://chegubard.blogspot.com/2014/08/buku-terbitan-terbaru-samm-bongkar.html

2 comments:

  1. Anonymous10:18 AM

    Najib lagi munafiq, penasihatnya APCO Yahudi.

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:11 PM

    Org yg terang2 bash israel dan usa dikata kn mmpunyai hbgn rhsia dgn israel.? Sudah laa.. Kalo ad hbgn.,trg kn knpe dr.mahathir sring mnjd mgsa ktukan usa stiap kli yde di undang ke sesi tmu rmah dgn media usa.. Kesian kau

    ReplyDelete