Monday, August 12, 2013

Salam eidulFitri, Maaf Zahir Batin ; che'GuBard

Assalamualaikum dan salam perjuangan,

Kehadiran Syawal kali ini amatlah bermakna bagi semua komrad Solidariti Anak Muda Malaysia SAMM). Sambutan Aidilfitri adalah simbol kemenangan dari kesabaran setelah sebulan menyempurnakan ibadah berpuasa, menahan lapar dan dahaga dengan kesederhanaan dan penuh tawaduk dalam madrasah Ramadhan.

Namun perjuangan memartabatkan rakyat tanahair ini tetap diteruskan oleh SAMM di seluruh negara, melibatkan ratusan program SAMM Kebangsaan, SAMM peringkat negeri dan zon sepanjang ramadhan ini. Anak muda progressif sentiasa di depan dalam memastikan rakyat terbela dalam negara bertuah ini, itu janji kami dari SAMM.

Kini hari kemenangan telah tiba, kesedaran demi kebangkitan anak muda diteruskan tanpa henti. InshaAllah di penghujung syawal nanti, akan berlangsungnya satu acara terbesar buat anak muda yang mengenal radikal sebagai jalan perjuangan di nusantara ini.

Semoga Allah SWT memberikan kekuatan. Kesempatan ini juga SAMM mengucapkan kepada semua, salam Eidul Fitri Mubarak.




Kesempatan ini juga dimaklumkan kepada semua Komrad SAMM dan sekutu mengenai jemputan untuk berkumpul buat kali pertamanya semua komrad SAMM pada 30 Ogos - 1 September ini sempena Jambori Anak Muda Radikal. Sila berhubung dengan penyelaras negeri dan kawasan masing - masing.

Maaf zahir bathin dan doa moga semua ibadah kita diterimaNya dan perjuangan kita diredhaiNya.


Saya juga ingin menjemput semua ke Majlis eidulFitri pada 25 Ogos 2013, jam 11pg - 3ptg di Pusat Khidmat Penyelaras DUN Sg. Acheh, Taman Sri Acheh, Nibong Tebal. Sesungguhnya kehadiran semua amat bermakna bagi majlis itu nanti.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

che’GuBard dan SAMM Kebangsaan
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

No comments:

Post a Comment