Tuesday, May 13, 2008

Kursus Asas Lintah siri dua

Selepas kejayaan mengumpulkan kira - kira 80 usahawan baru yang berminat menceburkan diri dalam meneroka industri baru menternak lintah keADILan Rembau akan mengadakan kursus siri 2.
Dalam kursus asas siri satu peserta diberikan taklimat oleh sebuah syarikat bumiputera yang terlibat dalam industri berkaitan mengenai cara memulakan projek penternakan lintah ini. Dalam siri dua ini pula peserta akan di dedahkan dengan kemudahan pinjaman dan bantuan yang boleh diperolehi. InsyaAllah dua syarikat kewangan telah bersetuju untuk menghantar pegawainya memberikan taklimat mengenai kemudahan yang disediakan oleh organisasi mereka. Kami masih mencuba mendapatkan kerjasama Jabatan Pertanian dan Jabatan Belia untuk turut sama turun berkongsi pandangan dan idea untuk membantu usahawan pertanian baru ini.
Kursus 1/2 hari kali ini hanya terbuka kepada peserta yang telah menjalani Kursus asas satu yang telah diadakan. Semua peserta akan mendapat sijil penyertaan dan buku panduan pengenalan penternakan lintah.
Tarikh : 1 Jun 2008
Masa : 9.45 pagi - 12.00 tengahari
Tempat: Pejabat Keadilan NS
kepada peserta siri satu yang masih tidak dihubungi untuk panggilan kursus siri dua sila hubungi 0123696474 (azizi)

1 comment:

  1. Anonymous2:30 PM

    macamana plak dgn yang berminat tapi xberpeluang mengikuti kursus siri 1 arituh... tolong buat semula siri 1..

    ReplyDelete