Wednesday, July 05, 2006

Lepas kejayaan fiesta futsal, Jom tengok Final la pulak !

Hebahan Media
Angkatan Muda Keadilan Negeri Sembilan
5 Julai 2006-06-30

HEBAHAN PROGRAM JOM TENGOK FINAL FIFA WORLD CUP 2006 BERSAMA PEMIMPIN

Hampir seluruh masyarakat dunia memberikan perhatian yang luar biasa terhadap sukan bola sepak kini. Ini berikutan demam Piala Dunia yang datang empat tahun sekali. Begitu juga di negara ini ia disambut dengan perbagai cara di perbagai tempat, oleh semua orang.

Selepas kejayaan menganjurkan ‘Fiesta Futsal World Cup 06’ Angkatan Muda’ Angkatan Muda Negeri Sembilan (AMNS) sekali lagi mengambil kesempatan demam Piala Dunia ini untuk mengadakan program seperti di bawah :

JOM TENGOK FINAL WORLD CUP BERSAMA PEMIMPIN keADILan
Tarikh : 10 Julai 2006 (Isnin)

Masa : 12.30 pagi – 4.00 pagi

Tempat : e – Stadium (coca-cola), Bt. 6 ¾ , Teluk Kemang.
(depan PD World Marina Resort)


Sempena dengan program itu juga kami telah menyediakan perbagai acara kuiz dan cabutan bertuah yang menyediakan ratusan hadiah. Penonton yang datang dengan kostum terbaik dan terceria menyokong pasukan pilihan mereka juga akan mendapat hadiah istimewa.

Dijangkakan sekurang kurangnya 2000 orang akan bersama menyaksikan perlawanan akhir di e – stadium ini dan bakal mencatatkan antara bilangan orang paling ramai orang menonton perlawanan akhir tersebut di negara ini. Program ini turut mengundang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Mohamad Ezam Mohd Nor.

Semua peminat bolasepak dari seluruh negara di jemput untuk merasai suasana menonton perlawanan akhir seperti di Olympia Stadion, Berlin, German. Disediakan dua skrin 10 x 18 kaki yang menyiarkan siaran langsung terus dari Berlin dari sudut stadium yang berbeza.

Dengan tiket masuk RM 5 kepada penonton atas 12 tahun melayakkan penonton untuk menerima minuman berkabonat percuma sepanjang siaran langsung dan berpeluang memenangi perbagai hadiah dalam acara kuiz dan cabutan bertuah.

Sebarang pertanyaan sila hubungi 012 358 9872 @ 012 369 6474.

1 comment:

  1. Anonymous4:42 PM

    tabik spring buat chegubard !

    macam nie la baru muda ni asyik ceramah jerk tak sempoi la

    ReplyDelete